¡Para falar hai que saber de que se fala!
No pasado Pleno do Excmo Concello de Viveiro (16/11/06) un dos puntos da orde do día a tratar era a aprobación do Convenio entre o Centro Comercial Casco Histórico de Viveiro e o Excmo. Concello de Viveiro, en dito Pleno se deu unha situación un tanto paradóxica á hora de votar o referido convenio.
Coma comerciante afincado no Casco Histórico de Viveiro entendía que se aprobaría por unanimidade a aportación do Excmo Concello de Viveiro os orzamentos do Centro Comercial Casco Histórico de Viveiro. Sobre todo tendo en conta que estes están participados no seu 60% pola Dirección Xeral de Comercio, mostrando claramente o respaldo da Xunta de Galicia a actividade de dito Centro Comercial “Aberto”. Pois ben, sen casi dar crédito o que estaba vendo, Don Orlando (representante de Esquerda Unida) decideu absterse con estes argumentos:
1.- Non entende que un Centro Comercial “Aberto” peche os domingos de Feira.
Véxome na obriga, sen ser eu o mais indicado para explicarlle nada a un representante do pobo, que a definición de Centro Comercial Aberto é sinxelamente que se encontra ó aire libre, non que teña que abrir de forma ininterrumpida a xeito de 24 horas. Por outra banda que decidan cerrar ou non os domingos de feira é unha medida que adoptaron os membros de dita asociación en votación asamblearia, polo tanto totalmente soberana, e remarcando na mesma que esta decisión non era irreversible: “se as condicións comerciais dos domingos de feira varían se levará novamente a Asamblea Xeral para valorar esta decisión novamente”. O que ten que entender Don Orlando é que abrir un domingo de feira supón un serie de gastos e fundamentalmente facer vir o persoal do establecemento para, en moitos casos, facer menos de 20 € de caixa, (claramente insuficiente para facer fronte os gastos que supón abrir. Otra cousa sería que esta feira se realizase nas rúas do Casco Histórico, no muelle ou nos Xardíns de Noriega Varela, co que a situación podería ser notablemente distinta, e seguramente os mesmos comerciantes que votaron cerrar os domingos de feira plantexarían votar novamente este punto.
2.- Non entende porque se debe facer unha aportación ó orzamento dunha asociación que según el dí “ten ánimo de lucro”.
¿Acaso pretende que unha asociación de comerciantes funcione coma unha ONG?, ¿acaso unha persoa que decide arriscar os seus cartos e abrir un negocio en Viveiro debe doar os seus beneficios?. O que ten que entender Don Orlando é que a actividade de dita Asociación de Comerciantes redunda na propia vida do Casco Histórico de Viveiro, que a súa actividade axuda (xunto coas medidas do Concello, da Xunta, doutras asociacións, e veciños ) a que Viveiro se fortaleza social e comercialmente evitando a despoboación do casco e a súa perda de vida. Non debe confundir a actividade da Asociación, que por suposto é non lucrativa, coa actividade dos propios comerciantes, que sen dúbida algunha é lucrativa, pero tamén xeradora de emprego e riqueza para Viveiro.
7 comentarios:
¡Pobre Orlando! PAra una vez que abre la boca, la caga.
Eso le pasa por no hacer caso a Grocucho Marx:"Más vale estar callado y parecer tonto, que abrir la boca y despejar las dudas definitivamente".
La culpa la tienen los del Centro Comercial Abierto, que ponen a las cosas nombres más que complicados, "crípticos" (sobre todo para algunos...)
Perfectamente explicado, pero dudo de que aún así lo entienda, puesto que las luces le brillan por su ausencia a este aficionado a político.
O es que ya nos hemos olvidado de aquél supuesto soborno que le quiso hacer una persona que según sus declaraciones no conocía de nada y luego resultó ser un industrial muy conocido de este pueblo y que estoy seguro que él también lo conocía pero claro cuando se abre la boca y no se sabe hasta que punto se debe hablar pues pasa lo que pasa, por cierto, alguien sabe cómo acabó esa comedia.
Este politiquillo de tres al cuarto no tiene remedio y su forma de actuar la refleja muy bien en los plenos y me imagino que en las distintas comisiones de las que forma parte.
Es un irresponsable por haber permitido que gobiernen esa panda de inútiles y lo que es peor malas personas,a los hechos me remito, me repito que diría más de uno y una de estos artistos y artistas, ja, ja, ja.
Carísimos Hermanos:
Me dispongo esta tarde de viernes otoñal a enviaros desde el Arzobispado de Madrid, mi más sincera felicitación por el hecho (nada desdeñable)de haber sido capaces de crear esta página de opinión en la que poder verter los comentarios y/u opiniones sobre una ciudad cómo la de Viveiro.
La Muy Noble y Muy Leal Ciudad de Viveiro, que tanto y tan bien protege sus tradiciones cristianas que se reflejan en su gran escudo con sus 5 custodias sobre el azur del mar, que tanto veneraba mi admirado D. Luís de Trelles y Noguerol (q.e.p.d.)
Es por ello que me permito alentaros para que la defendáis de ese contubernio al que se ve sometida desde áquel mayo de 2003, en el que un grupo de personas irresponsables, se hicieron con su poder y aquéllos barros trajeron estos lodos, lodos que teneís que afrontar desde la serenidad pero sin falta de convicción.
Me despido pues de vosotros esperando que en Viveiro y su Concejo, como diría D. Juan Donapetry Iribarnegaray, vuelva a florecer la esperanza de conseguir lo mejor para sus habitantes sin más vilipendios originados por dichas personas irresponsables.
QUEDAD CON DIOS.
HE DICHO.
VUESTRO SIEMPRE.
CARDENAL ROUCO VARELA.
FE DE ERRATAS:
donde puse D. Juan Donapetry Iribarnegaray , debería de haber puesto D. Juan Donapetry Iribarnegaray (q.e.p.d.)
UN SALUDO
EL CARDENAL ARZOBISPO
Agradecemos la visita de su eminencia a nuestro blog así como sus palabras de aliento.
Lo más grave de todo, es que pertenezca al gobierno municipal un incompetente como este. Que sigue como un perito faldero lo que vota la "izquierda" sin saber que es lo que se vota. Pero bueno, es lo que le interes a Melchor
Publicar un comentario